İran Filmleri

6 Ocak 2017 Cuma

Melekler Toprakta Ölür - Angels Die in the Soil Filmi

  • Melekler Toprakta Ölür - Angels Die in the Soil Film

1.Anlatım: İran- ırak savaşında hayatını kaybetmiş iranlı askerlerin kemiklerini satarak hasta babasına bakan ,bir gün evine dönerken ıraklı milislerin amerikalı bir askeri infaz etme eylemine tanık olan ve yaralı kurtulan askere yardım etmek isteyen ıraklı bir kürt kızının hikayesini anlatan film,aynı zamanda 10 yıl boyunca Bahman Ghobadi’nin asistanlığını yapmış olan yönetmen Babak Amini ‘nin başarılı bir çalışmasıdır. 2008 Uluslarası Palm Springs Kısa Filmler Festivalinde ‘Sınır Tanımayan Sinema’ bölümünün en iyi filmi seçilmiştir.



2.Anlatım: Kardeşinin doğumundan sonra kimyasal saldırı sonucu hayatını kaybeden ve baba tarafından evlerinin bahçesine gömülmüş bir anneleri olan Irak'lı kürt bir ailenin kızı etrafında dönen hikayede; öldürülen bir Amerikan askeri için :" Amerikalıların olduğu her yerde terör var ama ben ona neden yardım ettiğimi de bilmiyorum ,sadece onu kurtarmak istedim. ".... Ve daha sonra söz konusu askeri sağ olarak teslim ettiğinde verilebilecek para ödülü için de red anlamında : " babam bunu öğrenirse çok üzülür ve bana izin vermez " diyen bir kürt kızı....




Yönetmen:Babak Amini
Senaryo:Babak Amini
Müzik:Shahram Alimohammadi
Görüntü Yönetmeni:Meisam Riahl
Yapımcılar:Babak Amini
Vizyon Tarihi:24 Nisan 2008 (ABD)
Süre:30 dakika
Dil:Kürtçe
Orjinal Adı: ls Die in the Soil
IMDB:6,2
Oyuncular:Donya Ghobadi, Pedram Seyfuri
Ülke:Irak, iran



                                                               Filmi İzlemek İçin Tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder